eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

Mi-ai trecut. Sau mi-ai ramas mare.

A trecut mult. Sau a trecut prea putin. Timp. 


M-am trezit intr-o dimineata cu o pofta absurda de o tigare pe care n-am fumat-o niciodata. Toata ziua m-am gandit sa imi cumpar un pachet de tigari si sa il fumez, ca pe o tigare de dupa. De dupa nimic, dar este irelevant. Am cumparat pachetul si cand ma pregateam sa plec de la casa si sa ies din benzinarie, m-am cutremurat. Nu stiu daca de placere sau de teama, cert este ca aveam pielea de gaina. Simteam cum cineva ma priveste, dar uitandu-ma in jur, nimeni nu o facea. Am tras aer adanc in piept si ma pregateam sa plec. Apoi ... ti-am simtit mirosul. Am oftat trist si am stiut ca suntem in aceeasi incapere. Dupa mai bine de doi ani. Ti-am cautat ochii cu privirea si o parte din mine spera sa se insele. Iar o parte din mine, ardea de nerabdare sa simta sufocarea din nou. 


Si te-am vazut. Si mi-ai zambit si am cautat in memorie cele un milion de motive pentru care nu te mai iubesc. Sau, pentru care nu te mai pot iubi. Mi-ai sarutat calduros obrazul si simteam cum te bucuri sa ma vezi. Mi-ai strans usor mana si m-ai intrebat ce fac. Mi-ai atins usor mijlocul si am simtit rochia cum se electrizeaza de palma ta. Ce fac?! Ce fac?! In afara faptului ca stau ca muta si te privesc de parca ai fi inceputul si sfarsitul lumii mele, nu fac nimic. Cand esti tu, restul e nimic. Iti spun ca incerc sa imi activez creierul si sa imi opresc inima din a te vedea. Razi, de fapt, ranjesti si ma intrebi ironic daca mai sunt sensibila la tine. Da, esti ca o alergie. De care ma tem si din cauza careia iau pastile. Esti la fel de amuzanta. Ramai la ... o apa ? E prea tarziu sa mai bei tu cafea. 


Ma uit la tine, ranjesc la randu-mi, imi dreg glasul si iti spun ca as fi capabila sa ma indragostesc iar de tine. Si mi-am propus ca in viata asta, sa fac greseala asta doar o data. Ma intrebi ce-s cu tigarile, de cand imi place fumul de tigare. Cred ca de fapt asta era momentul „de dupa” pentru care voiam sa fumez. Sa stiu ca m-am vindecat. Ca mi-ai trecut. Esti acelasi barbat extraordinar, dar care nu are loc in viata mea. Esti prea mare pentru viata mea mica. 


Razi. Imi spui intr-o limba pe care fac eforturi sa o inteleg ca esti constient ca nu te mai iubesc. Si ca desi cateoadata te gandesti cum poti intra din nou in lumea mea, iti dai seama mereu ca de fapt ma iubesti prea mult ca sa o faci.

Nu te-am vazut de aproape 2 ani. 


Poate tu. 


N-am intrebat cand, cum si de ce. Ochii tai ma implorau sa nu o fac. Iti dau drumul la mana si iti spun ca ma bucur sa te vad. Si ca sper sincer sa nu te mai vad curand. 


Desigur, iubita mea. Nu o sa ma mai vezi curand. Mi-ai sarutat fruntea asa cum ai facut-o probabil de un milion de ori in viata asta si de 5 milioane de ori in gandul meu. Mi-ai luat pachetul de tigari din mana si mi l-ai aruncat la gunoi. Stiam ca o sa faci asta. Daca n-ai fi facut asta, n-ai fi fost tu. Si n-as mai fi fost nici eu. 

Te-ai urcat in masina si am inchis ochii. Vezi tu, nu pentru ca voiam sa adulmec momentul asta cu tine sau pentru ca voiam sa trag adanc in piept mirosul tau, ci pentru ca nu voiam sa vad in ce masina te urci.

Nu voiam  ca mintea mea bolnava, care inca mai are o parte in carantina, sa te caute peste tot.

25 de comentarii:

Anonim spunea...

Mi s-a facut pielea de gaina si mie cand am citit...putere sa ai...

Anonim spunea...

accelasi lucru ... eu cred ca asta a fost un drac ...

Anonim spunea...

iti citesc postarile si parca as fi eu... de ce nu pot sa-l uit?

Anonim spunea...

Nu-i putem uita pentru ca refuzam sa credem ca am iubit un drac de om. Au plecat pentru ca stiau ca nu meritau atata iubire. Ne-au facut un bine, s-au retras, dar prea tarziu, au apucat sa ne fure iubirea si sa ne lase chinul sufletului gol.

ioio spunea...

observatie: tigara, nu tigare

bebe`Roz spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
bebe`Roz spunea...

Simt fiecare rand pe care l-ai scris si il traiesc la fel ca si tine dupa 2 ani. Mi-ai facut si tu pielea de gaina. Multa putere! Capul doar sus!

Ionut spunea...

Priveste inainte, intr-o zi vei gasi persoana care te va iubi cu adevarat..

Unknown spunea...

Si eu sunt la fel nu l-am mai vazut de o luna nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie daca il voi vedea întâmplător. Nici eu nu vreau sa aflu ce masina mai are deoarece stiu ca o sa fiu in stare sa il caut si in gaura de sarpe :))

loveisaname spunea...

Intr o situatie asemanatoare ca a ta m am aflat si eu:)

L. spunea...

Hei, unde esti? Unde e ..perfectiunea? Unde e viata aia agitata, scrisul tau rapid si sincer? I miss it, and you :)

Brooklyn Gray spunea...

Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com

Anonim spunea...

Mama DawnAcuna este o adevărată vrăjitoare, a aruncat o vrajă care mi-a întors înapoi ex-amantul după ce m-a părăsit pentru o altă femeie timp de 7 luni, m-a ajutat fără să spun că ar trebui să îi plătesc bani, scrie-i pe e-mail: dawnacuna314@gmail.com

Bella spunea...

Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

Anonim spunea...

Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.

Unknown spunea...

Necrezut! Tocmai mi-am recăpătat soțul cu ajutorul unui vrăjitor de dragoste autentică, Dr Ayo. Numele meu este Logan și sunt din MS, SUA. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, după 17 ani de căsnicie. Cel mai dureros lucru este că am fost însărcinată cu al doilea copil. L-am vrut înapoi. Am făcut tot ce mi-a stat în putere să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o aveam pentru el și de dragul copiilor noștri frumoși, l-am implorat cu tot, i-am făcut promisiuni, dar el refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi. Nu am crezut niciodată în astfel de lucruri, dar nu am avut de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj unui vrăjitor pe nume Preotul Odin, era un om uimitor și mai mult ca un tată pentru mine și a avut, de asemenea, recenzii bune de la toți oamenii pe care i-a ajutat, m-a asigurat că nu este nicio problemă și că totul va fi bine după 48 de ore. a terminat de vraja. De asemenea, mi-a dat detalii despre tot ce avea nevoie pentru muncă și despre cum avea să facă vraja și, în mod surprinzător, 32 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat. Am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat. Voia să mă întorc la el. A mai spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el. Așa am început să trăim din nou fericiți împreună. Mulțumim doctorului Ayo. Dacă ești aici și iubitul tău te refuză sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum Dr. Ayo pentru ajutor.
Iată contactul lui.. WhatsApp-i: +2347055691377
Trimiteți-i un e-mail drayospell@gmail.com

Janet Rogers spunea...

Soțul meu tocmai s-a trezit și a decis că căsătoria noastră s-a încheiat. De câteva luni, Roger și cu mine nu mergem bine pentru că avea o aventură cu asistentul său la serviciu. Mi-am iubit atât de mult soțul și am decis să rămân și să lucrez la căsnicia noastră. În scurt timp, Roger a încetat să mai vină acasă și prietenul lui apropiat mi-a spus că are un alt apartament în care locuiește cu ea. Am fost rănită și am continuat să caut ajutor pentru că Roger era diferit de bărbatul cu care m-am căsătorit acum 10 ani. Din fericire, l-am găsit pe doctorul Ilekhojie care mi-a promis că-mi va întoarce soțul înapoi. A făcut o vrajă de reconciliere care l-a întors pe Rogers înapoi și acum suntem amândoi din nou fericiți cu băieții noștri. Dacă aveți probleme ca ale mele, trimiteți-i un e-mail Dr. Ilekhojie: gethelp05@gmail.com) sau contactați-l pe Whatsapp +2348147400259

Anonim spunea...

Am fost respins de soțul meu după 10 ani de căsnicie. Ne-a lăsat pe mine și pe copiii noștri să suferim cu venituri mici sau deloc. La serviciu, un prieten mi-a povestit despre doctorul Ilekhojie și despre cum a ajutat-o să se împace cu fostul ei soț. L-am contactat și mi-a confirmat că o femeie a avut o vrajă asupra soțului meu și a promis că va sparge magia neagră folosită asupra soțului meu și să se asigure că se întoarce acasă. L-am crezut și am avut încredere în el să o rupă și să ne ajute să ne împăcăm pentru că lucrurile erau foarte grele fără soțul meu și ne afecta copiii. Până acum, soțul meu s-a întors acasă cu noi și lucrurile se îmbunătățesc treptat și suntem în pace. Căutați ajutor de la dr. Ilekhojie și obțineți soluții. E-mailul lui: gethelp05@gmail.com sau numărul lui WhatsApp: +2348147400259

Anonim spunea...

Dragostea nu renunță niciodată, nu își pierde niciodată credința, este întotdeauna plină de speranță și dăinuie în orice circumstanță. Am fost ultima persoană de pe pământ care a acceptat faptul că vrăjile există sau nu funcționează până când am fost trimis la doctorul Ilekhojie, care a ajutat atât de mulți oameni cu vrăjile sale puternice de reconciliere. Nu am avut altă opțiune decât să încerc pentru că la 3 luni de la divorț am fost retrogradată la locul meu de muncă din cauza depresiei și a lipsei de concentrare. Nu știu ce să fac pentru a-l recupera, dar îi mulțumesc lui Dumnezeu că l-ai folosit pe Dr. Ilekhojie pentru a-mi recupera fericirea și viața amoroasă în 48 de ore. Chiar săptămâna trecută aici, am fost promovat înapoi în funcția mea și sunt aici pentru a împărtăși propria mea experiență cu acest om numit Dr Ilekhojie. Nu știu prin ce treci azi, dar să știi că în orice situație există întotdeauna o cale de ieșire. Contactați Dr. Ilekhojie prin mesaj text pe WHATSAPP MESSENGER cu: +2348147400259 și e-mail la: gethelp05@gmail.com

Unknown spunea...

După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Îmi venea să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr Ilekhojie. Unii oameni au mărturisit că el l-a adus înapoi pe fostul lor, alții au mărturisit că el restaurează pântecele și vindecă bolile cu ierburi. Eram mai interesat de reconcilierea cu soțul meu, pe care dr. Ilekhojie a făcut-o posibilă în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Mulțumesc. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. E-mail: gethelp05@gmail.com Apel/Whatsapp: +2348147400259

Unknown spunea...

Aceste sărbători au dezvăluit cu adevărat cât de singur aș fi fost dacă planul unei despărțiri oribile a căsniciei mele ar funcționa. Copiii noștri sunt cu toții liniștiți și acum că ar trebui să mă bucur de viața alături de soțul meu, el a fost dus de recepționerul din biroul lui. 25 de ani de căsătorie aveau să se piardă pentru că o altă femeie a decis să-mi vrăjească soțul. Am devenit disperată și m-am alăturat comentariilor unui grup de femei care au primit ajutor de la doctorul Ilekhojie. Mi-a explicat despre magia neagră care lucrează asupra soțului meu, ceea ce a fost confirmat și de un viitor povestitor cu câteva zile înainte de atunci. Dr Ilekhojie mi-a spus tot ce trebuie să ofer pentru a sparge magia întunecată și în 3 zile, soțul meu s-a schimbat și a început să se comporte ca niște oameni care se aflau într-o pauză. A devenit Sergi cu care m-am căsătorit acum 25 de ani. Lucrurile sunt normale acum și sunt atât de fericit că mi-am avut toată familia împreună în vacanța trecută. Mulțumesc doctorului Ilekhojie că nu m-a dezamăgit. Vorbește-i despre problemele tale în căsătorie și obține soluții. E-mail: gethelp05@gmail.com sau sunați/Viber/Whatsapp +2348147400259

Unknown spunea...

Soțul meu m-a părăsit pentru o femeie mai tânără și am fost devastată. Parcă l-ar fi avut sub o vrajă malefică, Collin s-a întors împotriva mea peste noapte fără niciun avertisment. S-a întâmplat la începutul acestui an, eram disperat să se întoarcă pentru că am construit multe împreună și le-ar rupe inimile copiilor. Am folosit fiecare site web de vrăji pe care l-am putut găsi fără rezultate. Apoi am văzut o mărturie specială despre Dr. Ilekhojie și chiar mi-a dat speranță pentru că era similar cu cazul meu. L-am contactat și mi-a explicat totul despre ce ar trebui să fac. A început să lucreze cu mine în aprilie și, ca urmare a întregii sale lucrări minunate, Collin este aici chiar acum lângă mine, ceea ce este un vis devenit realitate. Sunt atât de fericit și privilegiat că l-am cunoscut pe Dr Ilekhojie. Îl poți contacta pentru ajutor. Whatsapp: +2348147400259

Unknown spunea...

Sunt mulțumit de felul în care am avut încredere în doctorul Ilekhojie că îl va aduce înapoi pe fostul meu soț după aproape un an de separare. Înainte să-l cunosc pe Dr. Ilekhojie, am căutat pe multe site-uri web căutând modalități de a-mi recupera fostul soț după ce a cerut să divorțeze de mine fără niciun motiv. Am fost devastat, dar doctorul Ilekhojie mi-a dat speranță și siguranța că va fi adus înapoi la mine. După ce a făcut vraja de reconciliere, soțul meu a sunat după două zile și a cerut să se întoarcă acasă la mine și la cei patru copii ai noștri. A doua zi a ajuns acasă și am fost foarte bucuros să-l reîntâlnesc. Folosesc aceste mijloace pentru a-l aprecia pe doctorul Ilekhojie pentru ceea ce a făcut pentru mine și pentru a ajuta atât de mulți alți oameni. Îi las contactul, astfel încât să puteți lua legătura cu el dacă aveți probleme similare. Whatsapp +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com

Anonim spunea...

Am început să observ un comportament ciudat de la soțul meu acum câteva săptămâni și am aflat că soțul meu se vede cu cineva. A început să vină târziu acasă de la serviciu, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă vreo 2-3 zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. În timp ce răsfoiam pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr Ilekhojie poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. L-am contactat și mi-a promis că mă va ajuta cu o vrajă de împăcare. Am făcut tot ce mi-a cerut și la fel ca și cazul Rodicas, am rezultate. A început să mărturisească tot ce a făcut și mi-a cerut să-i dau o a doua șansă de a face amendamente. Toate datorită doctorului Ilekhojie, soțul meu este acum mai iubitor și mai responsabil. Luați legătura cu Dr. Ilekhojie cu aceste contacte Whatsapp +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com